Veelgestelde vragen
Hoe kunnen wij je helpen?
Algemene vragen
Hoe neem ik contact op met Vojacek Wijnen?
Vojacek Wijnen is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 18:00 uur op 043-3253170. Buiten kantooruren zijn we per mail bereikbaar: info@vojacek.nl. Je krijgt altijd binnen één werkdag antwoord.
Wanneer is de winkel van Vojacek Wijnen geopend?
Maandag t/m vrijdag: 09:00 – 18:00 uur
Zaterdag: 10:00 – 17:00 uur
Zondag: gesloten
Parkeren kan op het eigen terrein achter de poort met een beperkt aantal parkeerplaatsen. Je kunt ook altijd (betaald) op straat parkeren.
Bestellen
Kan ik als particulier bij Vojacek Wijnen bestellen?
Ja, dat kan. Wij leveren naast restaurants en wijnwinkels door heel Nederland ook aan particulieren. Bestellen kan eenvoudig via onze webshop. Wil je liever persoonlijk contact? Bel 043-3253170 of mail info@vojacek.nl
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling thuis?
Omgeving Maastricht (postcode 6200-6229):
Als je op werkdagen van maandag t/m donderdag voor 17:00 uur bij ons bestelt, dan wordt je bestelling doorgaans de volgende dag geleverd.
Omgeving Meerssen, Heuvelland, Parkstad (postcode 6230 -6471):
Als je op werkdagen van vrijdag t/m woensdag voor 17:00 uur bij ons bestelt, dan wordt je bestelling doorgaans op de donderdag erna geleverd tenzij je de bestelling eerder wilt ontvangen.
Overige postcodes in Nederland:
Als je op werkdagen van maandag t/m donderdag voor 17:00 uur bij ons bestelt, dan wordt je bestelling doorgaans binnen twee werkdagen geleverd via onze transporteur of DPD. Bij een levering door de transporteur maken we vooraf een bezorgafspraak met je.
Bij een bestelling op vrijdag of in het weekend duurt de levering 2 tot 3 werkdagen aangezien de bestelling dan op maandag wordt verstuurd. Als er sprake is van een afwijkende levertijd dan krijg je hierover zo snel mogelijk bericht.
Krijg ik een track & trace-code?
Al onze zendingen die uitgevoerd worden door DPD of een transporteur zijn voorzien van een track & trace-code. Deze ontvang je per mail op het moment van verzenden of op de dag van levering. Met deze code kun je je pakket volgen en zien wanneer het wordt geleverd.
Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Leveringen via DPD:
Als je niet thuis bent tijdens de bezorging, dan wordt het pakket een tweede keer aangeboden. Als de levering een tweede keer niet lukt, wordt het pakket bij een afhaalpunt afgeleverd.
Leveringen via onze transporteur:
Als je niet thuis bent tijdens de bezorging, maken wij een nieuwe leveringsafspraak met je.
Wanneer betaal ik geen verzendkosten?
Bij een bestelling vanaf € 115,- inclusief BTW betaal je geen verzendkosten.
Onder dit bedrag vragen wij een bijdrage in de verzendkosten van € 7,50 inclusief BTW.
Betalen
Van welke betaalmethodes kan ik gebruik maken bij Vojacek Wijnen?
Bij Vojacek kun je betalen met iDeal, BanContact, MasterCard, Maestro en Visa.
Er zit geen factuur bij mijn levering?
Je ontvangt de factuur zodra de vervoerder bevestigt dat de bestelling correct is afgeleverd. De factuur zit dus niet bij de levering zelf.
Zijn alle prijzen op de webshop inclusief BTW?
Ja, alle in onze webshop genoemde prijzen zijn inclusief BTW.
Wine professionals
Interesse in onze wijnen?
Gebruik het formulier voor het aanvragen van een prijslijst of offerte. Ook ontvangen we je graag op onze locatie in Maastricht voor een vrijblijvende kennismaking en/of proefsessie. Bel 043-3253170 of mail info@vojacek.nl
Annuleren
Hoe snel wordt mijn bestelling gecrediteerd?
Als je bestelling met iDEAL is betaald, dan duurt het verwerken van de creditering circa drie werkdagen. Bij een betaling met creditcard wordt de reservering van het bedrag binnen drie dagen opgeheven.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Zolang je bestelling niet verzonden is, kun je deze annuleren. Neem voor het annuleren van een bestelling telefonisch contact op: 043-3253170.
Retouren, ruilen en klachten
Moet ik betalen voor het ruilen van artikelen?
Er zijn geen extra kosten verbonden aan het ruilen van artikelen. Wel betaal je verzendkosten als je een bestelling retourneert vanaf een adres buiten Nederland of België.
Mag ik mijn artikel(en) retourneren?
Nadat je je bestelling hebt ontvangen, mag je dertig dagen nadenken over je aankoop en binnen dit tijdsbestek retourneren.
Hoe dien ik een klacht in?
We zijn elke werkdag van 09:00 tot 18:00 uur telefonisch bereikbaar op 043-3253170. Je mag ons ook mailen: info@vojacek.nl. Uiteraard doen we onze uiterste best om je klacht zo snel mogelijk naar tevredenheid op te lossen.
Hoe retourneer ik mijn artikelen?
Neem voordat je je bestelling retourneert telefonisch contact met ons op: 043-3253170 zodat we je retour kunnen regelen. Je krijgt van ons een retoursticker voor het terugsturen van je pakket.